טיול עצמאי לסין – קבוצת אפרת ואצ’י שביט – ספטמבר – אוקטובר 2017

הי נעמה,

אני בהחלט מרוצה מהבחירה שלי לטייל לסין בעזרתך!

הטיול היה מבחינתי טעימה של המון היי-לייטים, חוויה רדפה חוויה ורק עכשיו אני מתחילה לנסות לעשות לעצמי סדר בדברים ולקלוט את עוצמת החוויות. אישית הייתי מאריכה את הטיול בכמה ימים אבל חברי כידוע רצו ההיפך מכך.

המדריכים ברובם היו מעל למצופה, בעלי אנגלית מובנת, משתפי פעולה, חברותיים ובעלי ידע מספק ,למעט אחד שהוא “לא גדול” ואחת שהיא “לא קטן “.

הלוגיסטיקה הייתה מעולה ותקתקה ללא בעיות. המלונות מבחינתי היו מצויינים.

האוכל מבחינתי היה בעיה גדולה עבורי אבל לקחתי זאת בחשבון והצטיידתי בהתאם וגם המדריכים מאוד עזרו לי בנושא וארוחות הבוקר במלונות ענו על הציפיות שלי.

כאחת שמתכננת הרבה טיולים אני יודעת כמה זה מורכב ובמיוחד כשנדרש מעבר של מרחקים כל-כך גדולים כמו בסין ולכן אני אולי בניגוד לחלק מחברי חושבת שתוכנית הטיול והמסלול הייתה מתוכננת היטב למעט היום בו לקחנו טיול שלא במסגרת התוכנית, לטרסות האורז. המופעים כולם היו מצויינים כמו כן ממליצה על המופע של המסכות

הרבה תודה על היותך עם היד על הדופק לאורך כל הטיול ועל שיתוף הפעולה היעיל והנעים

בהחלט אמליץ לחברי להסתייע בך בעת טיול שכזה

בברכה

אפרת שביט

 

נעמה שלום,

רק נחתנו ואני כותבת לך כשהכל עוד חם ומבעבע בי ורגע לפני הצלילה אל השגרה, המחויבויות והריצה אחרי הזמן (מה שממש לא קורה לסינים, מסתבר…).

כמובן קודם כל ובגדול, אני רוצה להודות לך מכל הלב!! בהחלט עברנו חוויה של פעם בחיים.

סין יפיפיה, מרתקת, אחרת כל כך. פגשנו תרבות אחרת, תפיסות עולם ומנהגים אחרים, מראות אחרים, היקפים אחרים, אנשים אחרים, מופעים מרהיבים.

אין ספק שעוד יידרש זמן לא קצר לעכל, להפנים ולהסדיר את המראות, הזיכרונות והרשמים ועדיין יישארו הרבה שאלות מסקרנות על מה שמתחת לפני השטח, על מה שלא מראים לתיירים על שסין היא “באמת”.

אני רוצה להודות לך גם על ה”תיקתוק” שליווה את מסענו.

המלונות המצויינים, חלקם אפילו עד מהודרים, הדיוק בזמנים, של הנהגים, המדריכים, אפילו המטוסים (על אף שזה אינו תלוי בך..), מה שנתן לנו תחושת ביטחון חשובה ביותר.

ושוב תודה לך על הצוהר שפתחת לנו אל עולם קסום ומרתק.

בתודה וברכה,

רותי כהן

 

נעמה שלום,

קודם כל חשוב לי לציין שהטיול היה מדהים, חידש לי על העולם, איסוף חוויות שלא הכרתי עד אותו רגע ונופים עוצרי נשימה. אני מבקש לציין את הארגון שהיה מדויק ומצוין.

אני מודה לך על הטיול הנפלא וחזרתי עם טעם של עוד פעם….

ושוב תודה ובהערכה רבה.

מורדו

 

נעמה שלום ובוקר טוב,

רוצה לכתוב מראות עיניי ותחושותיי, היה לי טיול מדהים, מעניין, מבחינתי הכל דפק, אחותי ואני יחד עם בני זוגינו עשינו את התוכנית באותו יום שאחרים החליטו לשנות ומאד נהננו מטאי צ’י, מסאג’ טוב, זמן בבזאר ליד המלון, מנוחה וסדנת בישול מאד מעניינת שבהחלט הוסיפה לי.

בקיצור, היה מעולה,

תודה לך

תמר

IMG 20171005 WA0001
IMG 20171005 WA0049
IMG 20171005 WA0000
IMG 20170928 WA0041
IMG 20170928 WA0039
IMG 20171006 WA0002
IMG 20171005 WA0049
IMG 20171009 WA0006

 

 

 

facebook
youtube
contact us
contact us