טיול עצמאי לסין – משפחת פריימן – איתן, אסנת, עופר, יעל ומתן – סין 2009

הי נעמה, אמנם עברו כמה חודשים מאז אותו “מסע”, אבל מילים טובות תמיד שוות.

רצינו להגיד לך, כי אנחנו זוכרים בגעגועים את הטיול הגדול לסין, שיצא לדרך בעזרתך, ורוצים שוב להודות.
היה זה מסע משפחתי- של זוג הורים (מודאגים), עם ילד בן 10, ועוד שני ילדים בוגרים בשנות העשרים- שאמנם תכננו עבורנו את הטיול, אבל לא היינו שקטים ובטוחים. ואז קיבלנו המלצה לפנות אליך לייעוץ.

וכך, במצב רוח מוטרד, שבועיים לפני “המסע הגדול”, פגשנו אותך. היתה זו פגישת הכרות קצרה בביתך, באווירה אישית ובלתי מכופתרת. נוצר איתך קשר ואמון מיידי. ניסית להבין אותנו ואת הרצונות המגוונים, וגיבשת לנו תוכנית. הרגשנו שנינו- אני ואיתן- שכך בדיוק אנחנו צריכים. משהו שישאל ברגישות, משהו שידע על מה הוא מדבר, וייתן בטחון כי אם משהו משתבש – יהיה שם תמיד בשבילנו. מתוך בחירה, העברנו אליך את “המושכות”.

תוך זמן קצר, קיבלנו ממך הצעה מפורטת ל-14 ימי טיול, המונחת מולי כרגע, ומעוררת געגועים וחיוכים, לזכר כל המקומות המיוחדים שכלולים בה.
לכל אורך הטיול, (ועד עצם הרגע הזה)- הרגשנו שהבחירה בך כמדריכה- הוכיחה עצמה. היתה זו הבטחה שקוימה, במלוא הרצינות והאחריות. אותם 14 יום (מתוך 21 סה”כ של הטיול), היו “מתוקתקים”, עם מדריכים צמודים, כולם חביבים, עומדים בכל פרטי התוכנית ולוח הזמנים. רוב המדריכים (4 מתוך 5)- עשו מעל ומעבר- יצרו קשר אישי עם רצון לתת מעבר לזמן ומעבר למה שציפינו. והכל בחיוך, וסבלנות! ואיך אפשר לכתוב על מדריכים יחס ושרות- בלי להזכיר את שאו שאו- שהיא מעל ומעבר לכל תחרות.

ואם לא די זאת- ובטח שלא די- הרי שאת היית שם בשבילנו, עם הפלאפון פתוח, כל העת. כשהיה נחוץ, קיבלנו מענה מהיר ממך לכל פניה. ידעת את המסלול הצפוי, צלצלת לודא שהכל בסדר, וניהלת את הטיול בשליטה, “כאילו את רואה משם”. וכל זאת, עוד תוך כדי הדרכה של טיול נוסף בסין!

נעמה, כבר שוחחנו וסיפרתי לך את נפלאות הטיול, וגם הזכרתי את מעט הדברים שקצת פחות הצליחו (שעות הנסיעה הארוכות בחבל גוויז’ו, רכב לא נוח, בדרכים לא דרכים, וביוננאן היה נהג בלתי זהיר ( ובכל זאת, שוב שווה שוב להזכיר, כמה הטיול היה מוצלח!) ממרחק הימים שחולפים, מקבלות אותן חוויות צבעים עזים וחיים, עם “ים של געגוע”, לחזור אל אותם המקומות, והמראות, עם אותה המשפחה, ועם אותה המדריכה, שידעה לתפור “לנו את החוויה”.
ורק נקוה, כי בפעם הבאה נצא לטייל איתך, ולא רק באמצעותך. זו המשאלה, וזו גם התודה
משפחת פריימן – איתן, אסנת, עופר, יעל ומתן.

facebook
youtube
contact us
contact us