טיול לסין – ישראל, הילי וטלאור – ספטמבר 2013

היי נעמה,
אחרי התאוששות והתאקלמות וסיום החגים בארץ רצינו לשתף אותך בחוויותינו בסין:
כללית הטיול היה מהנה וחשף אותנו הן לערים מרשימות הן לנופים מרהיבים והן לתרבויות שונות וחדשות.
ובפירוט רב יותר על כל מקום ומקום…

  • בבייג’ינג נהנו מאוד, גם בזכות האתרים וגם בזכות המדריכה המקסימה שלנו, שאמנם הייתה בוסרית אך מאוד השתדלה ויצרה אתנו קשר בלתי אמצעי במהלך השהות הקצרה שלנו במקום.
  • שנגחאי היא עיר מאוד מערבית באופייה, אך משלבת גם תרבות סינית בתוכה. נהנו מאוד ביום השני הן ממוזיאון שנגחאי והן מגני יו-יואן המרהיבים! אהבנו מאוד את השיט הלילי על הנהר, וצילמנו הרבה תמונות יפות  .
  • בביקורנו הקצר בשיאן, נהנו שוב לפגוש מדריכה אכפתית, ידענית ומיומנת שלימדה אותנו לזכור בע”פ את שלושת שושלות הקיסרים החשובות לעיר שיאן. נהנו בביקורנו באתר חיילי הטרה-קוטה, למרות המספר הרב של האנשים במקום.
  • בצ’נגדו, הנופים והמקומות היו יפהפיים. נהנו מאוד משמורת דובי הפנדה וגם מהדרך אל איזור הקופים בירידה ממקדש 10,000 השנים (גם המקדש עצמו היה מאוד מרשים). כמו כן נהנו בשיט בלשאן אל עבר הבודהה הגדול, וכן מהעלייה אל אוזנו של הבודהה הגדול.
    מאוד אהבנו גם את הרחוב המסורתי והצטערנו שלא היה לנו מספיק זמן להיות שם.
  • בגווילין וביאנגשו הדריך אותנו מדריך מאוד מתחשב, מקצועי ונחמד. נהנו מאוד מטרסות האורז ומהנופים המדהימים בו!! כמו כן, התרשמנו מאוד מההרים הציוריים בגווילין וביאנגשו, מהכפרים האותנטיים שבאזור יאנגשו ומהשיט המהנה בסירות במבוק כשמולנו נשקף הנוף ההררי של יאנגשו. מופע הרשמים היה מאוד מיוחד וראוי לציון – התפאורה הטבעית מדהימה והמופע עצמו מהנה ומעניין מאוד.(גם מקומות הישיבה שלנו היו מאוד טובים).

תודה רבה לך על העזרה לפני (שפתחה לנו את העיניים ומיקדה אותנו) ובמיוחד במהלך הטיול.
בברכה,
ישראל, הילי וטלאור אברמוביץ

facebook
youtube
contact us
contact us